Fogyasztói értékelésekre vonatkozó alapelveink

A fogyasztói értékelések gyűjtésének, megjelenítésének alapelvei

 

  1. Befolyásmentes értékelések

Az értékeléseket a fogyasztóktól mindennemű ellenérték (vásárlási kedvezmény, kupon) felajánlása nélkül gyűjtjük be.

  1. A tényleges vásárlói minőség feltüntetése

Az árut ténylegesen megvásárolt fogyasztótól származó értékeléseknél ezt a tényt külön megjelöljük az értékelés mellett.

  1. Nem csak termék értékelés

Az értékelések nem minden esetben vonatkoznak magára a termékre, előfordulhat, hogy a webáruházunkat értékelik, különösen igaz ez a megkülönböztetés a kizárólag csillagok használatával, szöveges értékelő rész nélkül adott értékelésekre.

  1. Az értékelések sokszínűsége

Nem válogatunk az értékelések között oly módon, hogy kizárólag a pozitív értékeléseket jelenítjük meg, azonban a 3.0 átlagértékelést elérő vagy alulról meghaladó termékek lekerülnek webáruházunk kínálatából.

  1. Az értékelések jóváhagyásának határideje

Az értékeléseket 30 napon belül hagyjuk jóvá vagy utasítjuk el.

6.     Valótlan értékelések tilalma

Szigorúan tilos a termékeink népszerűsítése érdekében valótlan fogyasztói értékelések vagy ajánlások beadása a rendszerünkbe és ezzel harmadik személyeket sem lehet megbízni.

  1. Mikor törlünk értékeléseket?

Elutasítjuk azokat a fogyasztói értékeléseket, amelyek nem felelnek meg az alábbiaknak:

  1. Az értékelést író fogyasztók figyelmébe

Az értékeléseket író fogyasztók figyelmét az alábbi ajánlások megfontolására kérjük:

  • Az értékelés valós információkat tartalmazzon és korrekt módon segítse a többi fogyasztót a vásárlási döntésének meghozásakor.
  • Az értékelés írja le az értékelt termék előnyeit/hibáit is. (technikai minőség, esztétikai megjelenés, stb.),
  • tartalmazhatja a Felhasználó saját használatbeli tapasztalatait illetve a termékre vonatkozó fejlesztési javaslatait/ötleteit.
  • A vélemény kizárólag a termékre vonatkozhat, és nem az ahhoz kapcsolódó szolgáltatásokra (házhozszállítás, a termék elérhetősége, stb.) vagy az eladókra.
  1. Webáruházunk a fogyasztói értékeléseket az alábbi mód(ok)on gyűjti:

Tényleges vásárlóktól emailes megkeresésünk alapján: A vásárlást követő 14 nap után webáruházunk emailben megkeresi az árut ténylegesen megvásárló fogyasztókat és felajánlja neki az adott áru értékelésének a lehetőségét. Az értékelés beküldése önkéntes, a fogyasztó semmilyen anyagi vagy más előnyt nem szerez az értékelés beküldésével.

A weboldal látogatóitól: A weboldal látogatói közül bárki dönthet vélemény írása mellett, a webáruház tulajdonosa ezt nem korlátozza vagy ellenőrzi.